Retur & Garantie

RETUR & GARANTIE

Condițiile de retur se referă la achiziția online a produselor parafarmaceutice. Medicamentele nu pot fi returnate!

Cererea de retur se poate face fie prin telefon la nr. 0787.736.116, fie prin email la adresa contact@farmaciaferonia.ro

Costurile de transport pentru produsele returnate sunt suportate de catre cumparartor.

Adresa retur: Loc. Remetea Mare, nr. 110, jud. Timis, cod postal: 307350

Conditii de retur: 

 – Produsele pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

– Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva etc.

– In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

Dreptul de retragere și exceptările prevazute de lege

Dreptul de returnare se aplică numai produselor parafarmaceutice comandate și plătite prin intermediul site-ului farmaciaferonia.ro. Reglementările OUG 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului, nu se adresează persoanelor juridice și persoanelor ce ridică din farmacie produsele comandate și achitate.

CONFORM OUG NR. 34/2014 Privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului “.

Produsele exceptate de la posibilitatea de returnare

Sub rezerva dispozitiilor art.16 lit. d), e), f) din OUG 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract (dreptul de returnare) urmatoarele produse:

– produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (hrana pentru bebelusi (lapte, piureuri, sucuri, biscuit, saruri de rehidratare etc.)

– produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (medicamente de uz uman, produse cosmetice, produse de igiena intima si produse care intra in contact cu mucoasa umana: scutece, periute de dinti, biberoane, suzete, nebulizatoare, termometre rectale, pompe de san, irigatoare, centuri postnatale, protectii mameloane, dus bucal, jucarii dentitie. Prezenta lista nu este exhaustiva).

– produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

– Produse sigilate incadrate in categoria medicamentelor de uz uman, care necesita conditii speciale de depozitare si pastrare, astfel cum acestea sunt mentionate in prospect de detinatorului autorizatiei de punere pe piata. Prin exceptie, se accepta returul medicamentelor de uz uman sigilate/desigilate care prezinta deficient de calitate si/sau conformitate.

Cum se returneaza banii:

In cazul in care sunt respectate conditiile de retur, S.C. FERONIA S.R.L. se angajeaza sa returneze beneficiarului, in cont, suma achitata la plasarea comenzii pentru produsele returnate (suma include si taxa de transport initiala, costul transportului pentru retur este suportat de catre client), in maximum 14 zile lucratoare de la receptionarea produsului de catre vanzator.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Garanția produselor

Pentru toate produsele care beneficiaza de garantie (produsele de folosinta indelungata) veti primi certificat de garantie la livrarea produsului. Certificatul de garantie, imprimat pe hartie, va insoti produsul in momentul livrarii sau va fi generat pe orice alt suport durabil si poate fi trimis cumparatorului pe adresa de email. 

Certificatul de garantie contine elementele de identificare a produsului, termenul de garanţie, durata medie de utilizare, modalitatile de asigurare a garanţiei – intreţinere, reparare, inlocuire si termenul de realizare a acestora, inclusiv denumirea si adresa vânzătorului şi ale unităţilor specializate de service carevor asigura reparatia produsului.

 In cazul in care un produs pe care l-ati achizionat de la noi prezinta defectiuni in timpul garantiei comerciale va rugam sa ne informati despre aceasta situatie la adresa de email  contact@farmaciaferonia.ro . In urma primirii informarii dumneavoastra noi va vom contacta pentru a stabili modul de remediere a situatiei reclamate .